Inloggen

Als (nieuw) lid van onze vereniging kun je inloggen op de website of via de KNLTB Club App. Mocht je voor de eerste keer inloggen of je wachtwoord vergeten zijn, dan kun je dit opnieuw instellen (resetten).

Tevens heb je je bonds- of clublidnummer nodig. Mocht je deze niet weten, dan kun je deze opvragen via [email protected]. Het bondsnummer staat overigens op het bondspasje van de KNLTB.

Hieronder volgt een eenvoudige handleiding. Mocht je hierover vragen of opmerkingen hebben, stuur dan een bericht naar [email protected].

Inloggen nieuwe leden / resetten wachtwoord

• Ga naar pagina www.ltcmaasbree.nl en klik rechtsboven op "Mijn Club"
  • Op de volgende pagina klik rechtsonder op "Wachtwoord vergeten?"
  • Tennisleden selecteren "bondsnummer" of "clublidnummer" en Breetanque leden selecteren "clublidnummer"
  • Voer vervolgens je bonds- of clublidnummer in en klik op "Reset wachtwoord"
  • Je ontvangt nu per mail een bericht waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen (soms komt de mail in spambox terecht)
  • Nadat je een nieuw wachtwoord hebt aangemaakt, kun je inloggen als bestaand lid (volgende alinea)

Inloggen bestaande leden

• Ga naar pagina www.ltcmaasbree.nl en klik rechtsboven op "Mijn Club"
  • Voer vervolgens je bonds- of clublidnummer in en je (nieuwe) wachtwoord
  • Klik vervolgens op "Inloggen"
  • Je kunt nu onder andere onder het tabblad "Mijn profiel" je persoonlijke gegevens bekijken en (deels) wijzigen

Inloggen KNLTB Club App

• Installeer op je smartphone de KNTLB Club App

• Voer vervolgens je bonds- of clublidnummer in en je wachtwoord
  • Klik vervolgens op "Inloggen"
  • Accepteer en/of activeer het ontvangen van notificaties.

Resetten KNLTB Club App

• Ga in de KNLTB Club App rechtsboven of -onder naar het menu "..."
  • Klik vervolgens op het symbool (drie horizontale balkjes met bolletjes) om je profiel aan te passen
  • Klik vervolgens helemaal onderaan op "Uitloggen"