Maak Kennis Met Tennis

Vanaf 1 juni 2023 hebben we het tennisabonnement Maak Kennis Met Tennis.

Maak Kennis Met Tennis is een abonnement vanaf 1 juni tot en met het einde van het jaar voor € 50, inclusief 4 tennislessen. Gedurende deze periode kun je gebruik maken van de tennisbanen, door deze te reserveren via de KNLTB Club App.

De tennislessen zijn te volgen op dinsdagavond of zaterdagochtend. Deze lessen worden in het najaar gegeven door een gediplomeerde tennisleraar. Je krijgt dan 4 weken achter elkaar 60 minuten tennisles.

Opgeven voor dit abonnement kan via het reguliere inschrijfformulier. Kies het juiste lidmaatschap en geef onder opmerkingen alvast aan welke tennisles je voorkeur heeft.

Als je aan Maak Kennis Met Tennis meedoet krijg je alle informatie om te beslissen of je na dit abonnement lid wilt worden van onze vereniging. Ook informeren we je over recreatieve en competitieve wedstrijdvormen waar je aan kunt deelnemen.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Wilma Cox, door te bellen met 06-10903507 of een email te sturen naar [email protected].