Interesse

Je mag gerust eerst naar trainingen of (competitie)wedstrijden komen kijken. Ook mag je gerust eerste enkele proeflessen mee komen doen, voordat je besluit of je lid wilt worden.

Voor vragen kun je het beste via email contact opnemen met de jeugdcommissie. Voor vragen over trainingen kun je contact opnemen met onze trainer Gé Korsten, via [email protected], 06-23623413.

De trainingstijden van de jeugd voor 2021 zijn te vinden op deze pagina. De trainingen starten in de week van 9 maart 2021! Mocht je een keer naar een competitie wedstrijd willen komen kijken, kijk dan op deze pagina. Als bijlage is een overzicht van alle (thuis)wedstrijden te vinden, die gespeeld worden door onze jeugd teams.

Als je lid wilt worden, volg dan deze link, of ga naar "Lid worden?" rechtsboven op onze website.

Impressie

Kijk gerust eens in het Fotoalbum voor wat beelden en indrukken van onze vereniging.

Activiteiten

De datums en tijdstippen van toernooien en activiteiten vindt je in onze Clubagenda.

In verband met Corona maatregelen zijn er helaas nog geen activiteiten gepland.

Voor ouders die met hun kinderen willen tennissen

Het volgende is van toepassing voor ouders die zelf geen lid van LTC Maasbree zijn.

Ouders kunnen tennissen met hun kinderen als:

1. Ze spelend lid zijn van de club. Dit kan in de zomer ook in de vorm van een zomerlidmaatschap.
  2. Als ze door hun kinderen geïntroduceerd worden en dit bij de baanreservering via de website of app genoteerd wordt. Dit kost € 2,50 per keer en wordt bij het 1e termijnincasso van het daarop volgende jaar gerekend.

Vragen?

Telefoon