Onze club LTC Maasbree bestaat uit circa 260 leden.

We hebben 5 kunstgrasbanen en 10 petanque banen. Hiervan kunnen de leden de gehele dag gebruik maken. Van maandag- tot vrijdagavond is onze kantine geopend van 20:00 tot 24:00 uur. Onze seniorenleden draaien zelf de bardienst. Tijdens de competitie is onze kantine ook zaterdags en zondags geopend.

Gedurende het seizoen worden diverse gezelligheidstoernooien en clubkampioenschappen voor de jeugd, als ook voor de senioren georganiseerd. Hiervoor kunnen alle leden zich opgeven.

Door Breetanque worden voor de petanqueleden het gehele jaar door toernooien georganiseerd. Op de dinsdag en donderdagmiddag / -avond wordt volop gespeeld. Wil je een keertje meedoen, kom dan gerust op een van deze dagen kijken of meedoen. Zie ook de pagina over Petanque, via het menu of via deze link.

Onze vereniging heeft eigen trainers. Kijk voor meer informatie over de trainingen op de volgende pagina's, voor senioren en junioren.

Spreken de sporten en onze club je aan en wil je lid worden, klik dan op deze link of rechtsboven op "Lid worden?".

Kijk gerust verder op onze website of bekijk ons informatieboek.

Met sportieve groet en tot ziens op de baan!

Huishoudelijk reglement LTC Maasbree - 19810226.pdf Statuten LTC Maasbree - 19811103.pdf