Kampioenen

Kampioenen najaar 2022

Onze Maasbreese jongens Bas Jans en Matthijs Rongen zijn met hun team in Baarlo kampioen geworden in de najaarscompetitie junioren 11 t/m 14 jaar.
(Dit is een samenwerking met Tonido, zodat onze jeugd toch competitie kan spelen)
Proficiat jongens!! Super gedaan!

Tijdens het eerste jaar bij de junioren 11 t/m 14 jaar is het team van Esmee, Thomas, Elai, Ron en Thijs kampioen geworden in de najaarscompetitie.

Heel veel succes volgend jaar in een klasse hoger!

Kampioenen voorjaar 2022

Alle kampioenen samen op de foto (17 juni 2022).

Oranje 2 is kampioen geworden (geen foto). Evi en Jeroen zijn klaar voor oranje 1 in het najaar. Toppers!!!!

Groen 2

Groen 2 is kampioen geworden en is helemaal klaar om in het najaar op Groen 1 niveau te gaan spelen. Jens, Tijn, Lenn, Daan, Bram en Teun goed gedaan!!!

Groen 1

Ook is Groen 1 kampioen geworden. Klasse Esmee, Elai, Thijs, Ron en Thomas!!!

Clubkampioenen 2022

Op 25 en 26 maart werden de jeugd-tennis-clubkampioenschappen gehouden. Er werd in 3 (kleuren) categorieën gestreden om het eremetaal.

Bij de allerjongste (rood) ging de finale tussen Jeroen Rademakers en Evi Hegger, waarbij Jeroen liet zien dat hij net iets beter de rode ballen slim kon neerleggen dan Evi.

In Oranje moesten meerdere wedstrijden twee keer worden gespeelt omdat er geen verschil zat in wedstrijdpunten en games. Uiteindelijk werd Lenn Zelissen eerste, Teun Rademakers tweede en Bram Boots derde. Daan Zeelen liet zien dat hij goed vooruit gegaan was en beloonde dat met een vierde plaats.

Bij Groen won Thomas Rongen in de finale van Ron Vaessen terwijl in de poule fase dit nog andersom was. Esmee Hegger nam de derde plaats in. Tijn Reumkens en Jens van der Heijden lieten zien dat ze de afgelopen winter veel getraind hadden.

Clubkampioenen 2020

Op zaterdag 29 september zijn de jeugd clubkampioenschappen gespeeld. De kinderen hebben in verschillende poules tegen elkaar gespeeld, waarbij we leuke en spannende wedstrijden gezien hebben. De finales zijn uiteindelijk gewonnen door de broers Milan (categorie oranje) en Lucas Joosten (categorie groen), proficiat!

Kampioenen najaar 2019

Afgelopen zondag is team Groen 2 overtuigend en ongeslagen kampioen geworden!
Van harte proficiat Nevin, Matthijs, Bas en Lucas!