Algemene Ledenvergadering 2024

24 februari 2024

Beste leden,

Afgelopen maandag 19 februari was de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering van LTC Maasbree.

De gehouden presentatie is terug te vinden achter de login op onze website en vervolgens op de pagina Ledenvergadering. In de presentatie is onder andere informatie terug te lezen over de wijziging van de contributie, de wijziging van de tarieven in de kantine, over de ledenontwikkeling en over padel. De verschillende mondeling toelichting die tijdens de vergadering is gegeven, is niet in deze presentatie opgenomen.

Het vastgestelde verslag van de Algemene Ledenvergadering van 2023 (nummer 56) is eveneens op de pagina van de Ledenvergadering terug te vinden en downloaden.

Het concept verslag van de vergadering van afgelopen 19 februari volgt binnenkort.

Met vriendelijke groet,

het Bestuur