Informatie

Alle leden kunnen een tennisbaan reserveren via het digitale afhangbord in de KNLTB Club App en/of de website (inloggen met bonds- of clublidnummer).

Er is gekozen voor een aantal eenvoudige en overzichtelijke instellingen. Indien daar aanleiding toe ontstaat, worden deze aangepast. Het doel is om iedereen gelijkwaardig te kunnen laten reserveren en spelen.

Vragen, opmerkingen en tips kunnen naar [email protected] gestuurd worden.

Een overzicht van het afhangbord is te zien in de KNLTB Club App en op deze pagina op de website.

Richtlijnen:

• Reserveren is verplicht.
  • Elke reservering betreft 60 minuten, ongeacht het aantal spelers.
  • Een reservering kan op een heel of half uur starten.
  • Per lid maximaal 2 reserveringen per dag. Op elkaar aansluitende reserveringen zijn niet mogelijk.
  • Maximaal 6 reserveringen per week.
  • Je kunt maximaal 156 uur / 6,5 dag vooruit reserveren.
  • Alle (mede)spelers moeten bij reservering aangegeven te worden. Dit geldt ook voor introducees. In de reservering dien je minimaal 1 medespeler op te geven.
  • Per persoon kun je maximaal 1 baanreservering op hetzelfde tijdstip hebben. Reserveringen gemaakt door iemand anders, waar jij medespeler bent, tellen ook mee. Wanneer je met een groep tegelijk wilt tennissen, moeten aldus meerdere spelers een baan reserveren en medespelers opgeven.
  • Na afloop van de reservering mag je doorspelen, tenzij deze baan door iemand anders is gereserveerd.
  • Alleen degenen die de reservering heeft geplaatst (hoofdboeker) kan deze wijzigen of verwijderen.
  • Een gereserveerde baan moet door de hoofdboeker verwijderd (geannuleerd) worden indien er niet gespeeld gaat worden.
  • Voor competitie, racketavonden, trainingen, enzovoorts, worden banen afgeblokt.
  • Geplande trainingen, competitiewedstrijden, toernooien, racketavonden en dergelijke, gaan altijd voor vrij spelen, ook als deze niet zijn afgeblokt.
  • Het aantal reserveringen en introducees wordt per (mede)speler bijgehouden.

Reservering aanmaken:

1. Gebruik de KNLTB Club App of log in op onze website (met bondsnummer of lidmaatschapsnummer). Zie deze pagina voor aanwijzingen over inloggen en wachtwoord.
  2. Ga in de KNLTB Club App naar de pagina “Spelen” en naar “Baan reserveren”. Als je reserveert via de website, kies dan na het inloggen voor “Baan afhangen”.
  3. Volg vervolgens de stappen die worden aangegeven. Deze zijn het kiezen van minimaal 1 medespeler (partner), dag/tijdstip en de baan.
  4. Bevestig je reservering.

Reservering wijzigen of verwijderen:

3. Selecteer vervolgens een reservering uit "Mijn boekingen" om te bekijken.
  4. Klik op “Verwijderen” om de reservering te verwijderen.
  5. Maak eventueel een nieuwe reservering.