Tennisclinic nieuwe leden en leden zomerarrangement (tennis)

LTC Maasbree (tennis) (Baan 2, Baan 1, Baan 3, Baan 4, Baan 5)
21-8-2020 19:00 - 21-8-2020 21:00

Aan de nieuwe (Zomer)leden van LTC Maasbree,

Fijn dat jullie de weg naar LTC Maasbree hebben gevonden! Tennis is weer in de lift, dat uit zich ook bij LTC Maasbree in het aantal nieuwe leden en de vele aanmeldingen voor het zomerarrangement. Op vrijdagavond 21 augustus organiseren wij speciaal voor jullie een activiteit. Om 19.00 uur starten de trainers van LTC Maasbree Robert Hesen en Gé Korsten met een clinic waarin jullie actief kunnen deelnemen en tevens extra tips en trucs van het tennisspel leren. Er is geen minimum niveau vereist, er is voor iedereen een plek!

Na het actieve gedeelte willen we rond 21.00 uur gezellig samen zijn en serveren we een hapje van de barbecue. In verband met de richtlijnen rond Covid 19 en de barbecue vragen wij om je voor 10 augustus aan te melden op mailadres: [email protected]

Wij hopen velen van jullie op vrijdag 21 augustus te begroeten en wensen jullie tot die tijd ook nog veel tennisplezier bij LTC Maasbree.

Met sportieve Groet, Bestuur LTC Maasbree